1401-09-07 09:20
849
0
82426
نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان گلستان:

ثبت نام متقاضیان گلستانی در دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی

نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان از ثبت نام متقاضیان گلستانی در دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی نوشهر خبر داد.

ناخدا مصطفی خسروی  در بازدید از تحریریه گلستان ما گفت:  نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال عضو یابی برای دانشگاه افسری علوم و فنون دریایی نوشهر است.

خسروی بیان کرد: علاقمندان به نیروی دریایی واجد الشرایط در سنین 17 الی 23 در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی می توانند برای عضویت در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اقدام کنند، همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم نیز می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

وی ابراز داشت: تاکنون در سطح استان 350 متقاضی داشتیم که در فرآیند آزمون های کتبی، عملی و تست های پزشکی و آمادگی جسمانی شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: شرط معدل برای رشته های انسانیمعدل کل بیش 16 و معدل کتبی بیش 14 و در رشته های ریاضی و تجربی معدل کل بیش از 14 و کتبی بیش از 12 در نظر گرفته شده است.

خسروی بیان کرد: علاقمندان به نیروی دریایی می توانند به دفتر نمایندگی نیروی دریای ارتش در استان گلستان به نشانی گرگان میدان ترمینال کیان شهر پنج مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتی www.aja.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: آزمون کتبی جذب دانشگاه افسری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دی ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.